duminică, 21 februarie 2010

Prima dragoste nu se iututa niciodata ....



Orice poveste începe cu ,,A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti ,, 
Şi asta este prima mea iubire cu o fată din cartierul Iţcani, Suceava. Eram prin clasa a-XI-a când am cunoscut-o
          Parcă acum a fost ziua aceea. Îmi aduc aminte cum vorbeam cu ea doar  sâmbătă şi duminică. Ea învăţa pentru susţinerea examenului din clasa a-XI-a spre a XII-a. Avea pe cineva, dar noi comunicam cum puteam .
Până când, într-o zi, mi s-a oferit şansa de a o cunoaşte în realitate . Era aşa frumoasă. Blondă, ochii verzi,  trăsături bine conturate. Chiar mi-a plăcut foarte mult de ea. Am furat un mic trandafir din faţa blocului şi i l-am oferit.
Am început o relaţie pe data de şaptesprezece iunie dar peste două luni, pe  şaptesprezece septembrie, ne-am despărţit.  
 În timp ce eram cu ea eram foarte fericit.  Îmi făceam planuri multe. Să petrecem împreună zilele de naştere, ziua noastră de nume de pe data de 21 mai.   După o mică perioadă  i-am dăruit o jucărie de pluş şi apoi ea mi-a dat o veveriţă de pluş mult mai mare decât jucăria mea. O am şi acum. Când privesc la ea privesc la trecut - asta e viaţa.
În aceaşi zi  în care i-am oferit  jucăria de pluş am cunoscut-o pe mama ei.  O doamnă tare frumoasă şi  bună la suflet. Îi port încă un respect mare. Îmi aduc aminte cum mă punea să stau la masă când veneam la fiica ei. Tot ea m-a ajutat să fac prima mea cerere pentru transferul şcolar.
A venit ziua cea mai neagră pentru mine: şaptesprezece septembrie - finalul relaţiei. Despărţirea. Nu mă aşteptam la asta. Cu o zi înainte era totul bine între noi.  Îmi aduc aminte că a  fost deschiderea noului an şcolar. Aşteptam să o revăd după festivitate dar în timpul ăsta am citit mesajele ei, lăsate pe messenger: " de azi nu mai suntem împreună". Auzind această veste cutremurătoare am luat primul autobuz şi m-am dus la ea.
 Am ajuns şi am  întrebat-o de ce vrea să  ne despărţim. În ochii mei erau mii de lacrimi sincere de iubire şi durere. Soarta a fost mult prea crudă cu mine, despărţindu-ne.
Am căutat multe căi de  împăcare, dar nu a mai vrut să fie cu mine. Îmi aduc aminte şi acum prima supriză romantică pe care i-am făcut-o. O inimă din petale de trandafiri. Am pus-o în faţa  uşii. A deschis mama ei şi atunci am spus: " mă scuzaţi că am făcut mizerie ". Ea a şoptit: " Paul, asta este mizerie?"  Şi apoi a chemat-o. EA m-a luat în braţe plângând. Am crezut că o să  fim din nou împreună. Dar nu. Destinul mă biciuia.
Pe 6 decembrie am cumpărat un trandafir roşu şi un  papirus  pe care am scris ceva special pentru ea. Atunci  am spus prima minciună legată de dragoste. I-am minţit pe ai mei că am ore de la 7. Cum mă pregăteam să ies pe aleea blocului m-a  sunat mama şi m-a întrebat: ,, ce faci cu trandafirul şi unde îţi e ghiozdanul?”  Am spus sincer, jenat de minciuna care aavut picioare foarte scurte: ,,păi, m-ai prins. Mă  duc la Elena ,,  
Am ajuns, am  aşteptat să se trezească  iar când am văzut becul aprins am pus trandafirul în uşă. Cred că m-a văzut pentru că a deschis repede şi m-a prins. Pe unul din pereţii garajului de lângă blocul ei am scris  ,,Ely love forver” 
Cea mai frumoasă supriză a fost chiar în seara de Crăciun. Am scris tot în faţa uşii ei " te iubesc " din lumânări. Sub scrisul ăsta am pus un mare buchet trandafiri. A ieşit şi m-a întrebat ce vreau de la ea şi de ce fac chestiile astea. Am răspuns: "prin asta vreau să-ţi arăt cât de mult te iubesc".
  Îmi aduc aminte şi acum ziua de Valentine's day.  Eram într-o altă relaţie, dar îmi fugea mintea numai la ea.
Într-o seară am vrut să-i ofer un alt trandafir. Era ziua ei de nume. Am ajuns  în Itcani dar nu era acasă.  Am stat o oră şi am aşteptat-o. Văzând că nu vine am lăsat trandafirul la geam împreună cu un bilet. Am pierdut şi ultimul autobuz spre oraş aşa că am mers pe jos acasă bântuit de o mare tristeţe.
………. ………. ………. ………. ……….
După doi ani am văzut-o pe geam trecând pe strada mea. Am avut o mare emoţie, picioarele îmi tremurau, inima îmi bătea de să-mi sară din piept, ce mai?, m-am blocat complet. Din păcate însă nu am putut vorbi cu ea. Până să ajung jos a dispărut ca o nălucă.
Multe am făcut pentru ea şi am învăţat lecţia vieţii şi a iubirii: ,,Dragostea nu se cerşeşte, se găşeşte! ,,    











   Și v-am spus prima poveste de iubire [...] Paul 


Baros & Bogdan Ioan - Daca maine
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

2 comentarii:

  1. ce tare... Blogul tău mi-a schimbat conceptia mea despre viață. aștept la mai multe de la tine să scrii. Jos pălăria

    RăspundețiȘtergere
  2. esti genial omule, ai putea sa scrii o carte ! ai prinde foarte mult la public ! mai asteptam postari

    RăspundețiȘtergere